sobota, 6 października 2012

Bukiet z Ferrero

Rodzice Pana R dostali zawiadomienie o ślubie.
Więc zamówiono u mnie słodki bukiet,
bo mój dla Kasi i Bena bardzo się spodobał
Ale ten miał być z Ferrero rocher.



Ma dużo "kwiatków" jednak jest bardziej ściśnięty.
Nie wiem czy ktoś to wogóle zauważy krepa jest leciutko różowa, więc ozdoby na  wierzchu też w tym kolorze.

Zgłaszam bukiet na wyzwanie 5# pt."Apetycznie" w sklepie Artimeno



Aha jeśli chodzi o moje candy.
Wszyscy cierpliwie czekają, nikt o nic nie dopytuję to informuję:
Zamykam dziś listę osób, bo wyniki miały być jak się obronię, ale nie wiem jeszcze w jaki sposób wybiorę zwycięzcę, bo losowanie jest nielegalne;(


Ps. Dziękuję Wszystkim za gratulacje z okazji obronionego tytułu magistra:)

Pozdrawiam, Mariola:)

10 komentarzy:

  1. Bukiet jest świetny !!! fajnie wpisuje się w nasze wyzwanie.

    dziękuję za udział w zabawie
    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym dostała taki bukiet byłabym wewnętrznie roztargana. Uwielbiam Ferrero Rocher i najchętniej zjadłabym wszystkie na raz, ale jak tu można zniszczyć taki wspaniały bukiet?
    Życzę powodzenia :) Dopiero zaczęłam przeglądać Twojego bloga, ale widzę tu mnóstwo wspaniałych wytworów.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny. Bardzo ładnie się prezentuję. Sama też kiedyś zrobiłam dwa w związku z jakimiś iprezami ale nie były tak staranne i piękne jak Twoje.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny bukiet i jaki smakowity:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki i śliczny ten bukiecik:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci wyszedł ten bukiet, ja w końcu dostałam za bardzo, dlatego się nie odezwałam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala... pewnie pięknie pachnie! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Ferrero, a w Twoim bukiecie wyglądają smakowicie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj taki bukiet to ja chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować