środa, 2 listopada 2011

Poszukuję...

W miarę pilnie
Potrzebuję przepis na sałatkę, która zrobiona dziś
(czyli w środę)
będzie dobra również w niedzielę:)
A to dlatego, że mam wtedy zajęcia wracam późno
i chciałabym wiedzieć co wezmę następnego dnia
do przegryzienia...
Najlepiej z makaronem lub ryżem.
Może być też jakaś makrela wędzona,
Brokuł, ser żółty....
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczna
Przeszukuję internet, ale jakoś nic mnie nie zachwyciło...
Na końcu wyjdzie tak, że sama połączę składniki, jakie mi będą pasować...
Oczywiście post aktualny do końca tego semestru,
bo taki jest plan zajęć- zn że nie tylko na ten weekend:P


Pozdrawiam, Mariola:)

2 komentarze:

  1. Każdą sałatkę jaka zrobisz, a nie dodasz majonezu od razu to dłużej wytrzyma. Polecam makaron np kokardki, do tego kukurydza, czerwona fasola i świeży ogórek, można dodać np ugotowanego, bądź smażonego kurczaka, ja robię warzywka i makaron i jest dzięki ogórkowi orzeźwiająca, a dzięki makaronowi syta :) polecam!

    majonez się wtedy dodaje przed podaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym chciała przepis na taką, ale nie wiem czy to możliwe, by tyle czasu trzymała świeżość?
    Jak znajdziesz, to proszę - daj znać :D

    Zapraszam też na LOSOWANIE biżuterii u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować