czwartek, 20 marca 2014

Cytowane candy

wszystkie informacje na blogu
Dwie lewe rączki

CYTUJĘ warunki zabawy :


Co zrobić aby wygrać?
1. zamieścić zdjęcie mojego candy podlinkowane do tego posta u siebie na blogu, na pasku bocznym
2. w komentarzu do tego posta podać przepis (lub link do przepisu w internecie) na wasze ulubione ciasto lub deser
3. autor przepisu, który najbardziej przypadnie mi do gustu otrzyma nagrodę :)
4. miło mi będzie jeżeli zostaniesz moim obserwatorem ale nie jest to warunek konieczny do wzięcia udziału w candy. Jeżeli jednak liczba obserwatorów w trakcie trwania candy przekroczy 200 ufunduję drugą nagrodę :)
Candy kończy się 10 kwietnia –
w moje urodziny a zwycięzcę podam 11 kwietnia

MOJA ODPOWIEDŹ:)

Mój ulubiony deser to kolorowe galaretki. Czasowo wymagający:)
A robi się go tak, że należy zaopatrzyć się w kilka kolorów galaretek i ewentualnie śmietankę 30%. Wykonanie: robimy pierwszą galaretkę, czekamy by zastygła. Po zastygnięciu robimy kolejną warstwę galaretki...do którejś dowolnie wybranej dolewamy śmietanę i robi nam się wtedy coś ala ptasie mleczko. Następnie robimy kolejne warstwy. To jest mój ulubiony deser, robię go zawsze, gdy przybywa ktoś do nas i nie unikam odpowiedzi jak go zrobić. Jednak jeszcze nie spotkałam, by ktoś z moich znajomych go zrobił- bo nikomu się nie chce "marnować" całego dnia. A dla mnie jest to też oderwanie się od sprzątania przed wizytą gości. Tym sposobem nie zmęczę się sprzątając cały dzień, bo muszę mieć przerwy na galaretki:)
Jednak bardziej codzienną wersją pysznego deseru jest budyń waniliowy z malinami ze słoika:)




Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że masz chęć skomentować