poniedziałek, 5 marca 2012

Fotorelacja

 "4 marca br. panie związane ideami lewicy działające w kilkudziesięciu organizacjach pozarządowych i związkowych oraz partiach politycznych spotkały się na VI Sejmiku Kobiet Lewicy w sali kongresowej PKiN w Warszawie. Myślą przewodnią sejmiku było hasło STOP PRZEMOCY" więcej oraz źródło tego textu tutaj
Miejsce: Sala Kongresowa przy PKiN
Wojciech Gąssowski
W części arystycznej zmienionej ze wzgl. na katastrofę kolejową
wystąpili


Zespół taneczny - niestety nazwy nie pamiętam.
Nie pozwolono im zatańczyć bo tragedia...
no koment

Izabela Trojanowska

Janusz Radek

Każda z pań dostała po goździku- były na fotelach
Nawet mnie posądzono o kradzież- ponieważ na miejsce przyszłam już z kwiatkiem- dostałam przed wejsciem na salę kongresową.
Na chwilę obecną nie czuję się jakoś związana z którąś partią, jednak wyjazd do Warszawy nie zdarza się często więc pojechałam. Jak już pojechałam to fotografowałam:)
Zdjęcie z panem Grzegorzem  Napieralskim.


Autograf też mam
i to z dedykacją:p
Reszty zdjęć nie pokażę:P

Pozdrawiam, Mariola:)

3 komentarze:

  1. Ważne że miło spędziłaś czas w słonecznej Warszawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zespół pewnie się przygotowywał tyle czasu, a tu nie pozwolono im.. to musiało być przykre dla nich

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie mi się wydaje, że to była duża przykrość dla nich.
    Pozwolono im przejść środkowym "korytarzem" pomiędzy widzami,
    I mogłam bić im brawo.
    wiem, że na pewno chcieli zatańczyć- wogóle nie rozumiem w jaki sposób oni by mogli zaszkodzić ludziom, którzy zgineli w tych pociągach.....
    No ale cóż...może Ktoś mi to chętnie wytłumaczy?

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować