niedziela, 24 sierpnia 2014

Projekt STO

Zapisałam się na "Projekt Sto" więcej tutaj http://www.okiemczasu.pl/essays/
Jutro mam umówione zdjęcia ;)
A co mi tam- raz się żyje.
Jak będzie gotowy to podeślę linka do oglądania:)
Ponieważ bywam we Wrześni dość często sama się zgłosiłam bo można!

Dla leniwych skopiowane z wyżej podanej strony:


Wypowiedź autora zdjęć Pana Piotra Nowaka
"STO" - Projekt fotograficzny mający na celu dokumentacje człowieka współczesnego. Mieszkańcy Wrześni przemierzający ulice miasta będą uwieczniani poprzez wykonanie dwóch portretów. Zdjęcia będą robione kamerą średnioformatową. Również osoby, które uznają, że warto wziąć udział w tej akcji mogą same zgłaszać się do mnie. Projekt ten, to osobista inicjatywa dzięki, której chcę pozostawić dowód istnienia jakim jest fotografia. Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy jak ważna jest fotografia i fotografowanie tego co nas otacza, a w szczególności ludzi, którzy ciągle się zmieniają , starzeją , znikają. Jest bardzo wiele ciekawych osobowości w naszym mieście, fascynujących twarzy, ludzi z pasją, historią jak i osoby, które często spotykamy na ulicach, ale nic o nich nie wiemy. 100 osób będzie sfotografowanych w pierwszym cyklu projektu i mam nadzieje, że mieszkańcy przychylnie podejdą do tej sprawy, gdyż nie ma tu żadnych komercyjnych, czy złych intencji , a jedynie pasja i olbrzymia chęć stworzenia dokumentacji nas, wrześnian. Każda sportretowana osoba, dostanie odbitkę oraz plik cyfrowy i nie ukrywam, że przyjemnie by było w przyszłości spotkać sie na wernisażu otwierającym wystawę - Projekt 100. Więc zachęcam osoby, które spotkam na ulicy oraz te, które wahają się , a chcą się do mnie zgłosić, by się niekrępowany, nie bały, nie rezygnowały z tak ważnego projektu, bo przeciecz za 5 lat już będziemy inni, a za 25, 50, 100 lat wasze dzieci, wnuki, prawnuki będę chcieli zobaczyć nie tylko naszą twarz z przeszłości, ale i to jak człowiek wtedy wyglądał, ubierał się.


Pozdrawiam, Mariola;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że masz chęć skomentować