poniedziałek, 18 czerwca 2012

Co robić żeby się nie uczyć??

Na pewno w czasie sesji taż tak każdy ma...
Ja dziś wstałam standardowo o 4 rano....
Zjadłam śniadanie buszując po blogach
Doszłam do wniosku, że miałam urodziny i nikomu się nie pochwaliłam,
więc zapiszę się na ilka candy to może dotrze do mnie jeszcze spóźniony prezent.
A tak na poważnie to robię wszystko by się nie uczyć na dzisiejszy egzamin
WIęc zapisałam się na candy.
Wymogiem jest info w poście, więc oto  i one:)

1. Candy na blogu tymmmm:))
2. oraz candy u AGI











Mimo, że to chyba moje piwersze odwiedziny na niektórych blogach, zostałam obserwatorką by móc wrócić i obserwować poczynania innych.

Pozostałe cadny na które się zapisałam w pasku bocznym
U Chabrowej Panienki miało być info na pierwszej stronie bloga więc jest tutaj;P


Pozdrawiam, Mariola:)

3 komentarze:

  1. Wystarczyło na pasku bocznym, byle na pierwszej stronie. dziękuję za udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział i już życzę powodzenia w losowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe nie, mam siostrę Asię :) ale Basia na imie ma moja mama, wiec cos w tym jest heheh :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować