wtorek, 4 września 2012

Ogłoszenie


A to dlatego, że rzadko kto do mnie zagląda;(
10 ostatnich postów bez dzisiejszych -miało mało komentarzy
więc tylko dodam, że
Ewinka, Odskoczniia jutki, Joanna, Karolina Plecionki Joanki 
po 1 dodatkowym losie
Ewa 2  dodatkowe losy, Chabrowa Panienka ma 4 dodatkowe losy.
Oczywiście jeśli dziewczyny chcą wziąść udział w zabawie:P
Ogłoszenie wyników będzie jak zostanę panią magister-
więc dziś nie umiem podać daty.

Zasady:
Żadnych banerków, postów itp. bo mnie one zawsze troszkę irytują...
Kto zajrzy to się dowie, a kto nie to nie.

Chęć wzięcia w rozdaniu proszę wyrazić w komentarzu.

Zabawa dla osób prowadzących blogi

A żeby nie było za łatwo w komentarzu proszę napisać, dlaczego do mnie zaglądasz-
Zebym nie  żyła w przekonaniu, że są osoby czyhające na jakiś prezent...:)

Mam nadzieję, że linki do dziewczyn są dobrze zrobione.
Pozdrawiam, Mariola:)


Edit
 praca oddana, dlatego nie mam na nic czasu.
Dziś egzamin na niemcu...;p

12 komentarzy:

  1. Zapisuje się bardzo chętnie. Oczywiście trzymam kciuki za mgr :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się, zajrzałam tu, ponieważ masz bardzo fajne prace i nie rozumiem czemu tak mało osób cię odwiedza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się zapisuję :) Dziękuję za dodatkowy los.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Mariolu!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Sama staram się odwiedzać i w miarę możliwości zostawiać komentarze na blogach osób które mają ochotę brać udział w moim candy.
    Dużo czasu spędzam przed komputerem i odwiedzam różne blogi lecz nie zawsze zostawiam komentarze.
    Jest tyle różnych blogów i wspaniałych dziewczyn które tworzą różne cudeńka.
    Na pocieszenie powiem Ci że na moim candy na 777 wyświetleń strony komentarze zostawiło 96 osób.
    Więc głowa do góry i nie zrażaj się dalej rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. A zaglądam do Ciebie, bo zachwycającą tworzysz biżuterię :)) poza tym mam wrażenie, że jesteś skromną Osóbką, a takie cenię :)) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. trafiłam bo Ty trafiłaś do mnie :) i tak to się kręci. I życzę Ci by kręciło się jak najbardziej :)
    Z przyjemnością będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również trafiłam tu, ponieważ Ty wcześniej odwiedziłaś mój blog :) I zostanę na dłużej bo warto :) Podoba mi się tu i już :) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniec zapisów.
    Szału nie ma:)
    7 komentarzy w tym 2 od Joanny więc 6 osób weźmie udział w losowaniu, oczywiście doliczę dodatkowe losy, które rozdałam w poście powiem Wam, że były one równe z liczbą komentarzy zostawionych przez WAs w jakimś tam czasie- już teraz dokładnie nie pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuu,wiec ja sie spoznilam,ale i tak zostawie slad po sobie w postaci komentarza;D
    przypadkowo znalazlam twoj blog,wiec nie mialam okazji wczesniej go odwiedzac;D
    powodzenia na egzaminach
    ;D
    i zapraszam do mnie na fioridifantasia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo,ale widze moj bannerek u Ciebie;D;D
      wiec musialam tu byc by podziekowac za udzial w zabawie;D;D wybacz mi ale ostatnio skacze po wielu blogach i juz mi sie nie pamieta gdzie bylam i co robilam.....:S
      pozdrowienia;D

      Usuń
  10. witaj, I ja z chęcią ustawię się w kolejce, choć moje szczęście jest zezowate :-)
    beciahafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować