poniedziałek, 14 stycznia 2013

Blokada?

Wogóle nie mam chęci na zabawy twórcze.
Czy powodem tego jest brak pracy?
Od nowego roku nic super twórczego nie zrobiłam,
posta żadnego nie napisałam...nie chce mi się!!!
Jedyne czego mi się chce to iść do pracy
takiej normalnej, na 8 godzin najlepiej od 7 do 15
z wynagrodzeniem, z porannym wstawaniem,
z robieniem rano śniadanka i makijażu,
a później wyjścia z domu w konkretnym celu.
Przecież mam dyplom i to nie jeden...
A pracy żadnej....
przez ponad pół roku od ukończenia studiów zdążyłam
się wyspać i wynudzić, ale taże nabrać sił do pracy,
więc bardzo chcę do niej iść.

I obawiam się,  że dopóki jej nie znajdę,
to zbyt twórcza nie będę...niestety.
Przecież jeśli coś jest moim hobby to muszę się też zajmować czymś poza nim.



Pozdrawiam smutno, Mariola:)
ps. Może złapie ktoś jakiś licznik np 8888?

2 komentarze:

  1. ehh:( mam nadzieję że szczęście się do Ciebie szybciutko uśmiechnie i znajdziesz swoją wymarzoną prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje się ...ale wiesz może sama zrób sobie miejsce pracy ..zresztą ..u mnie też ciężko z praca więc rozumiem ..że to nie takie łatwe :(

      Usuń

Miło, że masz chęć skomentować