piątek, 25 stycznia 2013

Wyróżnienie

Dostałam je od Kasi  a wygląda ono tak:

Bardzo za nie dziękuję:))
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za dobrze wykonane prace.Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów ,co daje możliwość ich rozpowszechniania.Po otrzymaniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby,która Cię nominowała Następnie Ty nominujesz 11 osób/informujesz  je o tym/oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował.
Pytania na jakie mam odpowiedzieć:
1. Wakacje w Polsce czy zagranicą?- Za GRANICĄ
2. Książka czy film? KSIĄŻKA
3. Miasto czy wieś? WIEŚ
4. Kot czy pies? ŻADNE
5. Kino czy seans domowy?  SEANS DOMOWY
6. Papierowy kwiat czy suszony?  OBA
7. Pizza czy domowy obiadek? OBIADEK CZYLI DOMOWA PIZZA
8. Szycie ręczne czy maszynowe?  MASZYNOWE:)
9. Vintage czy styl nowoczesny?   SŁUCHAM???
10. Komunikacja miejska, rower czy samochód? NAJCHĘTNIEJ ROWER
11. Jaka jesteś?   KREATYWNA I AMBITNA


Aha jeszcze ja muszę wymyślić 11 pytań....uuu:)

1. Hobby czy praca?
2. Kolczyki czy klipsy?
3. Dzień czy noc?
4. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
5. Kawa czy Herbata?
6. Rajstopy czy pończochy?
7. Spodnie czy spódnica?
8. Pepsi czy Cola?
9. Ozdobne dziurkacze czy nożyczki?
10. Zegarek na ręce czy w telefonie?
11. Zima czy lato?







KOGO ja mam nominować?
Nie mam pojęcia dużo dziewczyn już dostało tę nominację...
Może po prostu kto chce niech się poczęstuje :)
No chyba że znajdę mało popularne blogi, wśród tych które obserwuję:)
Nominuję
1.  http://detynkowo-agula.blogspot.com/
2.  http://asia19-johanna.blogspot.com/

Pozdrawiam, Mariola:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że masz chęć skomentować