czwartek, 31 stycznia 2013

BUDMA 2012

Ponieważ dostałam zaproszenie zdecydowałam się pojechać do Poznania  w dniu 31.01.2013. Przy okzaji załatwiłam kilka innych spraw. A pokażę Wam kilka zdjęć
z targów.
Zdjęć mam kilka na prawdę nie zrobiłam ich nawet 20 wszystko przez brak czasu i chęć obejrzenia wszystkiego. Biegałam po pawilonach i najciekawsze -czyli to czemu zrobiłam zdjęcia pokazuję Wam:)
 Taśmy- zastanawiałam się czy bym mogła poprosić o kilka metrów, jednak nie zdecydowałam się podejść:)


 Tutaj widać, że panowie zamiast jeździć na specjalnym torze siedzieli sobie
pewnie akurat mieli przerwę, więc poszłam do kolejnego pawilonu...


 Jak wracałam nadal mieli przerwę....
 
Coś, co każdy pewnie by chciał mieć u siebie, dla relaksu
 Coś co mni ebardzo interesuje już od zeszłego roku:
Okno dachowe z możliwością zrobienia balkonowego
 Czy z moim zaproszeniem mogłam tam wejść?
Nie miałam nawet czasu, by to sprawdzić...




Nie wiem czemu bloger ustawia mi tak text i zdjęcia, jednak nie zamierzam się tym martwić, bo to nie jest blog fotograficzny:P
 A na koniec  stoisko Blachy Pruszyński i pan Mariusz Pudzianowski:



Na prawdę, gdybym miała możliwość wyjazdu np na 2 dni -bo zaproszenie upoważniało mnie do wejścia wielokrotnego, to bardzo chętnie bym obejrzała wszystko na spokojnie.
Pozdrawiam, Mariola:)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Targi Poznańskie, byłam na Polagrze i jakichś technicznych i chętnie bym jeszcze raz się wybrała :) Okna-balkonik genialne :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować