środa, 6 marca 2013

LO pierwsze

Z okazji, iż mojego bloga wyświetlono już 10 tysięcy razy chciałam Wam pokazać pracę, jakiej jeszcze nie robiłam- LO. Oczywiście zdjęcia jak to u mnie pozostawiają wiele do życzenia:( Ale nie poddaję się:

 
Jednocześnie wpasowuje się ona -wg mnie oczywiście- na kilka wyzwań. A na jakie? A na takie:

 
" Zielono mi - czyli wiosna nadchodzi " W studio 75

Wytyczne do pracy: 
* użyj kolor zielony (mogą być dodatkowo inne kolory-ale przeważać ma zieleń)
 * muszą się znaleźć kwiaty ,listki i przynajmniej jeden ptaszek.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


~już były wyniki:(
W temacie WIOSNA, czekamy więc na prace ścisle związane z tą porą roku. A więc wszystko co wiosenne,  kolory dominujace-zielony i żółty. Mogę też być prace związane z Wielkanocą.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oraz na wyzwania na blogach:

1. http://scrapgangsterki.blogspot.com/2013/03/wyzwanie-39-wiosna-ach-to-ty.html  Trwa do 17 Marca:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. http://craftymoly.blogspot.com/2013/03/wyzwanie-11-egoistyczne.html
a wymogi są następujące: - praca może być dowolna, oby nie była to kartka - musi być widoczny, nawet maleńki motyw kwiatka( z dziurkacza, wykrojnika, tekturka) - prosimy o zgłoszenie tylko jednej, nowej i wcześniej niepublikowanej pracy . Na Wasze prace czekamy do 15 marca, losowanie odbędzie się 17 marca.
Dlaczego ja zgłaszam? Bo wśród moich znajomych nikt nie urodził dziecka i praca zostanie w moim zbiorze prac robionych dla samej siebie- więc bardzo egoistycznie:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. ~już były wyniki:(
Wyzwanie #13 ekologiczna praca w zieleniach na blogu Scrap ścinki

Zużyłam
-fragmenty starych gazet - z nich właśnie pochodzi bocian i dziecko.
- Ścinki pozostałe po wycinaniu winogrona z poprzedniego posta.
- Rafię zieloną, która kiedyś ozdabiała pewien bukiet kwiatów.
- Zielone i żółte paseczki post-it, które kiedyś zaznaczły mi ważne rozdziały w książkach.



Pozdrawiam, Mariola:)

10 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za wyzwania- LO jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, świetne zdjęcie z bocianem :) Powodzenia!
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap-Ścinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, jaki fajny kolaż z tego wyszedł :) Dziękujemy za udział w ścinkowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i taki wiosenny scrap :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny scrap :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować