wtorek, 4 października 2011

Dotarło wygrane candy od Kaśki:))

Cieszę się jak małe dziecko i oglądam, jeszcze wszystkiego nie obejrzałam, bo chciałam szybko napisać że już jest przesyłka:)))
Jutro "doedytuję" tego posta i dodoam zdjęcia:)
A jaki fajny znaczek, na razie tylko o nich czytałam
Polska prezydencja w UE

 No to już ze zdjęciami:

Cała masa kwiatków. Do zdjęcia nie wziełam wszystkich bo kto będzie je później pakował, by nie latały po całym pokoju???
Na kartce są 4 błyszczące się kamyki- zielony, czerwony, niebieski, biały- ja je tam położyłam do zdjęcia, bo nie każdy musi wiedzieć, gdzie Kaśka mieszka, a co!
Wszystko bardzo mi się podoba, najchętniej bym nie spała tylko kartki robiła:))
Uciekam do nauki, bo jutro mam zajęcia....więc trzeba w końcu zrobić zadanie domowe:P




Pozdrawiam i dziękuję bardzo Kaśce:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że masz chęć skomentować