niedziela, 23 października 2011

Po debacie

Debata w języku obcym,
Jedyne, co mi się tam podobało,
To fakt, że pytano co o danej sprawie sądzą studenci z Polski
A ci studenci - czytaj Ja- bali się odezwać.

No ale wracając do twórczości
We wtorek zamówiłam w piątek już były,
moje kochanie mi rozpakowało przesyłkę
więc zdjęcia całości nie mam.
Mam za to zdjęcie twórczości:
Tylko że ta czerwona była poprawiana i jest własnością koleżanki
- bo zamówiła w necie i dostała osobno sznurek i osobno zawieszki
Więc jej to zmontowałam:)
Pomarańczowa z koniczynką oraz różowa z Hello K. są zamówione
A Koniczyna zielona ta z dołu już sprzedana też:)
To zmieniam tło na zielone jeszcze

No to czekam na resztę - znaczy by się sprzedały:))

Pozdrawiam i uciekam świętować brak zajęć w dniu dzisiejszym:)

1 komentarz:

  1. Witam, dziękuję za udział w moim candy. Chciałam się zapytać czy to wiązanie nie sprawia trudności w zakładaniu?? O co mi chodzi, zrobiłam sobie taką bransoletkę ze sznurka woskowanego. No i rozciąga się pięknie, ale zaciągnąć jedną ręką nie potrafię:(

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować