czwartek, 15 grudnia 2011

Bardziej świątecznie:)

We wczorajszej przesyłce były renifery, które Chabrowa Panienka wykorzystała przy wykonywaniu kartek świątecznych. Zobacz tutaj. Z racji tego, że u mnie najpierw jest pomysł na kolczyki z każdej rzeczy, która jest w mych rękach- oto one:

Oczywiście renifery są bardzo czerwone, jak na kartce, a ja zdj. robiłam o 4.23 i tylko dlatego są takie kolory, renifer na dole to broszka dla mnie.
A na powyższym zdjęciu kartki świąteczne w moim wydaniu.

Pozdrawiam, Mariola:)

4 komentarze:

  1. No no nie liczyłam ze taka reklamę mi zrobisz:D Wieczorem i ja się pochwale co mi wysłałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za karteczkę :)
    Ja też życzę tobie i Twoim bliskim wszystkiego najlepszego i samych pogodnych chwil.
    Zapraszam też na Karnawałowe candy do siebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować