wtorek, 6 grudnia 2011

Krótki post

Candy już dawno wysłane a ja nie mam czasu nawet by coś tu napisać
A nie chcę żeby wyszło że milczę po candy
Więc kolczyki i inne już dawno wysłane priorytetem i mam nadzieję, że dotrą.
I mam jeszcze  większą nadzieję że nie pomyliłam nic,  o w paczce fo Pesymistki 13 miałam adres od kogoś innego, dopiero na poczcie to zauważyłam...

O Miśka od Joanki mnie znowu pytano więc dałam namiar na bloga.

Na prawdę to nie chce mi się robić tych prezentacji i uczyć na wszystkie zalki- my niektóre przedmioty mamy po 25 godzin a nie 30 w semestrze więc już trzeba się za to brać.

Pozdrawiam, Mariola:)

3 komentarze:

  1. paczka już doszła :)
    ślicznie dziękuję za zawartość ;**
    pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za śliczną paczkę <3
    Trzymaj się, powodzenia w nauce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za tyle prezentów :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować