sobota, 25 lutego 2012

nuda?

Na moim blogu zawiało nudą...
No cóż nie da się ciągle organizować candy by przyciągnąć odwiedzających.

Chciałam tylko poinformować dziewczyny, że wysłałam już listy.
Mam nadzieję, że od czwartku 3 dni robocze to będą w środę na miejscu,
Ale niestety poczta może liczyć to inaczej.

Tymczasem kartka urodzinowa dla pewnego Pana:






Zdaję sobie sprawę, że Wasze są ładniejsze itp.
Na mojej nawet widać, że kobiece piersi bywają nierówne, i jak to ciężko dobrać odpowiedni stanik. Dlatego nie poprawiałam tej strony z napisem najlepszego i zostawiłam tak krzywo.

Pozdrawiam, Mariola:)

5 komentarzy:

  1. Kobiecy piersi często są nie równe, jedna większa, podobno;))
    Kartka bardzo pomysłowa i wcale nie jest nudno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pomysłowej i "biuściastej" kartki to jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahaha ciekawa kartka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pomysły kobieto. Kartka jest mega świetna. a ten środek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, ciekawy pomysł na kartkę ; ) na pewno się ucieszy ; )

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować