wtorek, 7 lutego 2012

Zabawa

Dostałam zaprozenie od Kasi z Bloga Moje Biurko
poniżej zasady zabawy:
1. Zamieść logo zabawy na swoim  blogu
2. Napisz kto Cie zaprosił
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale



Zapraszam
Chabrową Panienkę
Karolinę
M. oraz A.
Magdę
Pannę-maj
Pesymistkę13
wybór był trudny, bo dużo moicch "typów" już brało w tm udział:) :)

Ja oglądam seriale?
raczej nie, ale niestety jestem na czasie z Pierwszą miłością, bo jak leci o już looknę - znczy oglądają inni domownicy a ja jak mam czas to zerkam, głównie nasłuchuję z drugiego pokoju.
Jak mam chęć to Rodzinka.pl, no czasem ale ostatnio zapomniany Sekretny dziennik call girl.

Zrobiłam mega korale ale nie pokaże ich dopóki nie przypasuję do nich jakiejś zabawy wyzwaniowej:)

Pozdrawiam, Mariola:)


nigdy nie wiadomo co nam się może przydać więc pobrałam stempelek ze żródła tego

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za zaproszenie i oczywiście wezmę udział :):)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować