czwartek, 14 lutego 2013

Skakanie

Walentynkowa szybka zabawa w skakanie.
Znalazłam dziś ją u którejś z obserwowanych dziewczyn należącej do DT Scrappo
A że jeszcze mam nadmiar wolnego czasu to się zabawiłam.
Wypełniam właśnie kolejne punkty dotyczące zabawy.
Co trzeba zrobić?
 
1. Poinformować na swoim blogu o  akcji i dodać bloga do obserwowanych.- się robi i już obserwuję:)

2. Odwiedzić kolejno blogi członków Dream Teamu. Najpierw pędźcie na bloga scrappo, gdzie dowiecie się wszystkiego!!!

3. Zebrać wszystkie elementy hasła w całość.- mam już:)

4. Wysłać całe hasło na maila sklepowego: scrappo@scrappo.pl- wysłany meil:)

5. Zostawić komentarz pod  postem, ze bierze się udział w akcji. Według kolejności pozostawionych komentarzy rozlosujemy zwycięzcę. Oczywiście po sprawdzeniu, czy osoba ta przesłała hasło;)- komentarz na blogu Scrappo zostawiony!!!

Pozostało mi
6. Czekać na wyniki, które będą ogłoszone w niedzielę po dziewiętnastej. 
 
7. Spieszcie się, bo akcja trwa tylko do niedzieli do godziny 16.30 ;)

A co można wygrać to Wam nie powiem dowiecie się wszytkiego u organizatorów.
No dobra mini odpowiedź- skopiowana od organizatorów
Ja skopiowałam od nich punkty 1-7 żebym miała pewność, że o niczym nie zapomniałam:)))

Pozdrawiam, Mariola:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że masz chęć skomentować