czwartek, 16 października 2014

Wypad do miasta


Niestety stwierdziłam, że mój płszczyk na sezon jesienny się nie dopina na brzuchu...
No ale wraz z Martyną miałyśmy poważną misję...
Postanowiłyśmy odwiedzić nowy lokal...ze szłodkościami:)
Poprzedni nam z lekka podpadł... a Nowy jak to nowy...
Kawiarnia cukierni Cezar mającej siedzibę na ul. Szerokiej,
opis skrócony ze strony <link>
Jest to zabytkowa, piętrowa kamienica we Wrześni z początków XX w. (...)W latach 90-tych XX w. kamienica funkcjonowała tutaj jako Dom Handlowy "KADENA" i znajdowało się tutaj dużo handlowców oferujących swoje wyroby. Obecnie kamienica jest w remoncie, zapewne po jego skończeniu kamienica ponownie będzie spełniała swoje funkcje handlowe. Kamienica znajduje się na narożniku ulicy Staszica i Fabrycznej.
Uściślam- już po remoncie:)

A co zamówiłam?
Caffe latte czekoladowe i ciasto Milka.


Wogóle to pojechałam tam bo widziałam na Fb,że mają sprzęt do czekolady na gorąco, ale wczoraj akurat nie działał...więc na czekoladę trzeba innym razem tam wstąpić:)
Możecie zgadywać ile kosztował taki kawał ciacha...i kawa...

Pozdrawiam, Mariola:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że masz chęć skomentować