czwartek, 29 września 2011

jutro 30.09

Więc dziś jestem zabiegana i na nic nie mam czasu
mimo, że (na szczęście) godziny rektorskie są
Kompletuję dokumenty dot. stypendium, bo myślałam że już są
A pani w dziekanacie mnie uświadomiła że jeszcze mi brakuje tego i tamtego.
A nim Urząd skarbowy odeśle mi jakieś nowe- bo od tego roku akademickiego-
potrzebne zaświadczenia to minie już termin składania wniosków-
Wczoraj dotarły no i jeszcze czekam na coś tam
więc mam nadzieję że jutro już wszystko będzie skompletowane
Ale by iść zanieść wnioski trzeba się będzie zwolnić z zajęć....
Więc niech już bedzie jutro



Poza tym jeśli chodzi o twórczość to szyję torebkę na sezon zimowy....
Jak skończę to się pochwalę:)

A tymczasem miłego dnia życzę i pozdrawiam:)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować