piątek, 30 września 2011

Oczywiście, że

list od mamy nie dotarł i jak ja mam  składać dokumenty do stypendium??
pytanie do Poczty Polskiej....


Poza tym wiadomo cały dzień będę łazić zdenerwowana i nie wiem czy się uspokoję...

Kur-de!


Właśnie się zorientowałam, że na pewne candy dodałam komentarz 2 razy a na inne wcale.....

Czas pomyśleć nad swoim candy.....tylko czy jest ktoś chętny na moje wyroby???

I jeszcze szybkie życzenia na dzień chłopaka
Wszystkiego najlepszego i dużo cierpliwości do mnie Ci życzę oraz wysyłam wirtualne buziaki:)

2 komentarze:

  1. Zaglądnij do mnie, może poprawi Ci się humor :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mini, mini candy na otwarcie bloga :D
    Słodkie mini candy, w sam raz do rozpoczęcia lub rozwinięcia swoich pasji
    Zapraszam serdecznie
    http://pazkrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło, że masz chęć skomentować